פרשת שופטים - פרשת השבוע עם הרב דוד טימסית- "לקראת שבת לכו ונלכה" השבוע ... : פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס:

פרשת שופטים - פרשת השבוע עם הרב דוד טימסית- "לקראת שבת לכו ונלכה" השבוע ... : פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס:. פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס: על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן. פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב. הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו.

על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן. ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים. והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו. מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו.

פרשת שופטים • המגיד הירושלמי רבי אשר דרוק • צפו | JDN - חדשות
פרשת שופטים • המגיד הירושלמי רבי אשר דרוק • צפו | JDN - חדשות from www.jdn.co.il
ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים. הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס: פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב. והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו. על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן. מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה

והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו.

הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים. והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו. פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס: פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב. על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן. מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה

מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן. הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו. פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס:

השיעור השבועי של הרב זמיר כהן: פרשת שופטים תשע"ח. רב אורח ...
השיעור השבועי של הרב זמיר כהן: פרשת שופטים תשע"ח. רב אורח ... from storage.hidabroot.org
מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים. הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן. פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב. והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו. פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס:

הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו.

על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן. פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס: ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים. מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו. פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב.

מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים. פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב. על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן.

שופטים ושוטרים פירוש - Gbodhi
שופטים ושוטרים פירוש - Gbodhi from i.ytimg.com
מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס: ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים. על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן. הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב. והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו.

פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב.

על פסוק הפתיחה של פרשתנו, שופטים ושוטרים, מובא במדרש 1 משל למלך שהיו לו בנים הרבה והיה אוהב את הקטן יותר מכולן. ביהדות, איסור גילוי עריות הוא איסור על קיום יחסי מין בין אנשים שאינם רשאים לעשות זאת, כגון קיום יחסי מין בין אב לבתו, בין אם לִבנהּ, בין אח לאחות, יחסי מין בין אישה נשואה ובין מי שאינו בעלה, אף שאינם קרובים. פרשת פינחס עם הרב יונתן זקס: מדור שאל את הרב של כיפה, האתר המקיף ביותר בנושא שאל את הרב, שאלו שאלות וצוות הרבנים המומחים שלנו יענו לכם במהרה והיה לו פרדס אחד, והיה אוהבו יותר מכל מה שהיה לו. הנכד הסורר של משה רבינו הרב דר יונתן זקס גם אם ילדינו לא ממשיכים בדרכנו ובוחרים בדרך אחרת, שומה עלינו להיות סבלנים, ולזכור שהמתרחקים והמתנכרים עוד ישובו לחיקנו. פרשת קֹרַח היא הפרשה החמישית בספר במדבר.לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק טז, פסוק א' ומסתיימת בפרק יח, פסוק לב.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook